Betaling & Verzending

**UPDATE FEESTBESTELLINGEN:

Bestellingen met feestonderdelen kunnen worden geleverd op volgende data: 14/12, 16/12, 17/12, 18/12, 19/12, 20/12, 21/12, 28/12. Je dient bij jouw bestelling op te geven op welke datum je jouw bestelling geleverd wilt krijgen! Bestel ten laatste 2 dagen op voorhand tegen 18u voor jouw gekozen leverdatum. Voor levering op 28/12 dien je ten laatste tegen 26/12 om 12u te bestellen. Vervolgens wordt er vanaf 03/01 terug geleverd volgens onze gangbare leverdagen. 

We raden aan niet te wachten tot de uiterste leverdatum waarop je jouw bestelling nodig hebt. Indien er eventuele leveringsproblemen/achterstand ontstaan bij onze koerier, heb je jouw bestelling alsnog tijdig voor jouw feest.

  • De verzendkosten voor leveringen op hierboven vermeldde data zijn groter geworden dit jaar (€12,99)! Een extra kost werd ons vorig jaar per bestelling onverwachts aangerekend door de koerier en zal dit jaar weer gebeuren. Aangezien we al sowieso het merendeel van de verzendkosten op ons nemen, kunnen we niet anders dan deze extra kost door te rekenen aan de klant. Let op: wie een bestelling laat leveren op één van bovengenoemde data en gewone verzendingskosten aanklikt, zal een annulatie van zijn bestelling krijgen, tenzij het verschil in kostprijs wordt overgeschreven alvorens de gewenste leverdag.

Afhaal voor feestbestellingen kan tussen 14/12 en 23/12, en tussen 27/12 en 30/12 gebeuren. Hiervoor krijg je een mailtje om een tijdstip af te spreken.**

Verzending:

Wij leveren diepgevroren in heel België aan huis via onze koerier. Uw bestelling wordt dus steeds aan maximum -18°C gekoeld. Je kan bestellen vanaf een minimumbedrag van €60. Omdat het levering van diepvriesvoeding betreft, rekenen wij steeds een deel van de verzendingskost (€7,99) door. Het merendeel van de kosten nemen wij echter op ons. Door standaard een deel door te rekenen aan de klant, kunnen wij de prijs drukken op de gerechten. Dit vinden wij eerlijker dan voor hogere maaltijdprijzen te kiezen in combinatie met gratis verzendingskosten. Dit zou de klant tenslotte duurder uitkomen.

Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om kosteloos af te halen (optie beschikbaar bij check-out). Na jouw bestelling nemen wij spoedig contact met je op via e-mail om een afhaalmoment af te spreken. Dit kan meestal al vanaf de volgende dag. Het afhaalpunt bevindt zich in de Meenselstraat 107, 3211 Binkom (Vlaams-Brabant). Parkeren kan gewoon op de oprit (woonhuis).

Let op:

  • De leverdagen zijn afhankelijk van de regio waarin u woont.
  • Feestdagen worden beschouwd als zondagen.

     

    levergebied

    Groene zone: leveringen op woensdagvrijdag en zaterdag. Bekijk onderstaand schema om te weten te komen wanneer jouw bestelling wordt geleverd:

        - Bestelling geplaatst tussen donderdag 18u en       maandag 18u: levering op woensdag

        - Bestelling geplaatst tussen maandag 18u en woensdag 18u: levering op vrijdag

        - Bestelling geplaatst tussen woensdag 18u en donderdag 18u: levering op zaterdag.

    Je kan ook steeds op elk moment een bestelling plaatsen en jouw voorkeur van leveringsdag (woe-vrij-za) bij de opmerkingen plaatsen. Zo hoef je je geen zorgen te maken over wanneer je jouw bestelling precies dient te plaatsen!

    Rode zone: leveringen enkel op vrijdag. Om tijdig jouw bestelling te ontvangen, dien je je bestelling ten laatste op woensdagavond te plaatsen voor 18u. Latere bestellingen worden voor de volgende week gerekend.

    Belangrijk: 

    Je dient thuis te zijn om de bestelling te ontvangen bij levering. Leveringen gebeuren tussen 8u en 17u. DPD stuurt op de dag van levering een email met het verwachte leveringsmoment (tijdslot van 1 uur).
    Indien je niet thuis bent bij de eerste leveringspoging zal de koerier automatisch op de eerstvolgende dag nogmaals proberen te leveren. Na 2 leveringspogingen zal DPD contact met je opnemen om een derde leveringsmoment vast te leggen.
    Indien je bij de derde leveringspoging niet thuis bent om het pakket aan te nemen en de levering hierdoor niet kan plaatsvinden, wordt de volledige (werkelijke) verzendingskost en retourkost afgehouden van uw bestelbedrag en wordt het restbedrag teruggestort.

    Omdat het diepvrieswaren betreft, is er geen mogelijkheid om dit bij de buur of op een veilige plaats af te zetten. Houd hier a.u.b. rekening mee. 

    Retour:

    Na ontvangst aanvaarden wij helaas geen retourverzendingen omdat het diepvriesvoeding betreft. Uiteraard kan u bij klachten omtrent uw bestelling ons steeds contacteren via info@catchaveg.be.

    Betaling:

    Wij aanvaarden verscheidene betaalmethodes, hieronder vindt u de volledige lijst:

      • Bancontact
      • Visa
      • MasterCard
      • Maestro
      • iDEAL
      • PayPal

    Wij rekenen hiervoor geen extra kosten aan.